12 juni 2008

SOMMARLOV!!!

Haha - nu har jag sommarlov!
Pilutta alla er som inte har det ;-)
Känns nästan lite overkligt... Men underbart!
Vädret kunde ju vart bättre förstås.
Jag borde verkligen åkt med till Cypern.
Grämer mig verkligen att det inte gick...

Jag inledde lovet med att gå ut och käka med en kollega, en vikarie och en före detta vikarie.
Smaskens var det.
(Och jag slapp laga mat idag igen! Vilken tur man kan ha!)
Tiden gick fort då vi satt och babblade om allt mellan hårsnoddar, åsnefötter och rådjursbajs.
Breda djupa diskussioner alltså!
Vi ska köra en repris snart igen.
Tack Mr B för det fina korset du knåpat ihop!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa klart en bra bok.
Måste nog nypa mig lite i armen oxå så jag är riktigt säker på att sommarlovet is for real!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag varit upp och kollat D och det var ok...En del berusade ungdomar, nga mer än andra...men ändå städat...Det fanns en kille där som inte dricker och det känns skönt att veta....Så nu åkte jagh em...D belv väl inte så glad..han vände när han såg mig...men jag är inte den så jag gick i ungdoms havet och fram till honom...Han blev ju mera utskämd på det viset som han får skylla sig själv...
Jag stod bara och log när jag såg de springa hit och dit...precis så har en annan gjort oxå :0)....
Jag skulle behöva gå och sova men vem kan göra det.....inte förrens han är hemma...

Vickiehickietorian sa...

grattis!! shit va skönt!
jag började plugga till lärare...
men ville inte sabba mitt intresse med ointresserade elever.
men just nu så ångrar jag mig, när det blir lov

Anonym sa...

Yes, mycket trevligt, och en värdig inledning på sommaren! Bara kattfan som tyckte annorlunda och demonstrerade hela natten hur högt en papperskasse kan låta.

LoWa sa...

Du borde gett Pest en plastpåse då! Och knytit igen den. Haha - nä fy så hemskt... Här var det en fluga som höll mig vaken halva natten. Hemskt irriterande.Ska beväpna mig med radar i natt.