26 juni 2008

Varför??

Fick veta idag att min före detta kollega mist sin man.
Han var inte gammal alls...
Jag visste att han var sjuk, men hoppades innerligt att allt skulle ordna sig.
Det ordnade sig inte...
Varför?????
Jag sörjer så med honom som inte får se sina barn växa upp.
De är riktigt små, deras barn, så tyvärr kommer nog deras minnen att blekna fort.

För snart ett år sedan miste min sambos kollega livet.
Han var oxå ung.
Och hade barn.

Det känns så tungt.
Arma människor som drabbas.
Stackars anhöriga.
Särskilt barnen som mister en förälder.
Aldrig mer blir livet sig likt igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är hemskt...
det är snart ett år sedan en förälder till mig miste sin man..och de hade oxå barn ..minsta på 4-5 år...
När syrran gick bort så slutade jag tro på ngn där uppe...

Anonym sa...

Ja visst är det hemskt det som hänt våran före detta kollega.Jag träffade på henne i onsdags och då berättade hon att han hade dött.Jag visste inte vad jag skulle säga.Jag blev så chockad.Det fick ju bara inte hända dem som har småbarn.Jag kunnde inte sova på natten när jag hade hört det.